Ankand i Hapur, DRRMSH Elbasan Nr. Ref 8A/2017, datë 04/07/2017, ora 11:00

Drejtoria Rajonale e Rezervave Materiale te Shtetit Elbasan, me adresë Shushicë, Tel/Fax +355 5 4253367 fton konkurruesit kandidatët/ofertuesit të marrin pjesë në ankandin e hapur me Nr. Ref. 8A/2017.

  1. Data e zhvillimit te ankandit: 04/07/2017, ora 11:00.
  2. Lloji i Procedurës standarde te ankandit : Ankand publik i hapur.
  3. Objekti i Shitjes: Mallra të konfiskuara të kaluara në favor të shtetit, të ndara në 1(një) lotë, sipas pasqyrave të mëposhtme:

Loti Nr.1; Ushqimore

EMËRTIMI I MALLIT NJËSI SASI ÇMIMI PËR NJËSI VLERA (Lekë)
1 Patatina Replay copë 1304 15 19,560

TOTALI

19,560 lekë

Vlera totale:  19,560 (nëntëmbëdhjetë mijë e pesëqind e gjashtëdhjetë) lekë me TVSH. Vlera pa TVSH 16,300 (gjashtëmbëdhjetë mijë e treqind) lekë, sipas përllogaritjes së vlerës fillestare nga Komisioni i Posaçëm i Vlerësimit për këtë qëllim.

  1. Pershkrimi i shkurter i objektit te shitjes: Mallra të konfiskuara të kaluara në favor të shtetit.
  2. Vlera fillestare: :  19,560 (nëntëmbëdhjetë mijë e pesëqind e gjashtëdhjetë) lekë me TVSH. Vlera pa TVSH 16,300 (gjashtëmbëdhjetë mijë e treqind) lekë, sipas përllogaritjes së vlerës fillestare nga Komisioni i Posaçëm i Vlerësimit për këtë qëllim.
  3. Vendi i zhvillimit te ankandit: (Adresa) Drejtoria Rajonale e Rezervave Materiale të Shtetit Elbasan, me adresë Shushicë, Tel&Fax +355 5 4253367.
  4. Afati i fundit kohor për dorëzimin e kërkesave për pjesëmarrje: datë 04/07/2017, ora 11:00.
  5. Informacion mbi dokumentet e ankandit:

Dokumentet e ankandit mund të tërhiqen pranë autoritetit shitës

Po X Jo

Dokumente me  pagesë:

Nëse Po

Monedha lekë Çmimi 1000

 

  1. Dokumentet standarde te ankandit përbëhen nga:
    • Formulari i njoftimit;
    • Kërkesa për pjesëmarrje;
    • Formulari i ofertës;
    • Ftesa për oferte;
    • Formulari i njoftimit te fituesit;
    • Formulari i publikimit te njoftimit te fituesit;
    • Procesverbali/et i/e Komisionit te Vlerësimit te Ofertave.
  2. Kërkesa për pjesëmarrje, dokumentet dhe informacionet e kërkuara dorëzohen nga kandidatet blerës ne kopje fizike, me poste ose dorazi, ne vendin e përcaktuar ne dokumentet e ankandit.
  3. Kërkesa për pjesëmarrje, dokumentet dhe informacionet e kërkuara dorëzohen nga kandidatet blerës ne kopje fizike, me poste ose dorazi, ne vendin e përcaktuar ne dokumentet e ankandit. Për më tepër informacion, mbi emërtimet e mallrave objekt ankandi, sasinë e tyre dhe çmimet fillestare, lutemi të vizitoni Buletinin e Agjencisë së Prokurimit Publik nr. 23, datë 12 Qershor 2017 (www.app.gov.al) ose kontaktoni në numrin e telefonit +355 5 4253367.